2012 m. liepos 30 d., pirmadienis

atsigaunam iš po redhotų ir judam toliau!

Taigi, šiandien buvo atsigavimo diena iš Redhotų. O apie juos tai buvo tikrai kažkas nepaprastai,nerealaus ir didžiulis euforijos smūgis. Nors turėjau sedėti 312 sektoriuje, bet kažkaip iš jo atsidūriau 307,ten kur sedėjo kitos draugės ir visos buvom ant laiptų, nors žodį 'buvom' pakeisčiau 'visalaik prašokom,visas kiauras dvi valandas'. Niekada nebuvau jų didžiulė fanė ar panašiai, bet ten būnant atrodė, kad mokėjau žodį, į žodį.Pabaigoje, būgninkui metus lazdeles į sceną, žmonės pašėlo,o man žiūrint iš viršaus atrodė nerealiai. O, dar tas visų žmonių pasirengimas: kas su grupių maikėm, kas užsipiešės redhotų ženklus(ką mes su draugėm padarėm), ar kokią jų vėliavą pasidare..





        senas, vistiek favorit'as

Grįžus namo miegojau ir turbūt sumušiau savo miego rekordą, išmiegojau iki pat dviejų.Ir pailsėjus po vieno, manęs šia savaitę, ketvirtadienį jau laukia GALAPAAAAAGAAAAIII. Ir super,nes mes nemokamai papuolėm,nes būsim kaip savanoriai ar kažkas panašaus su teatro studija.
O čia tokia visai įdomi paroda, gal man dėl to fainai pažiurėt , nes  esu buvus Legoland'e ir čia lyg priminimas..
O paskaitinėjus dar delfi, tai radau trumpą video iš palangos ir dabar žiūriu ir niekaip nesuprantu ką žmonės joje tiek mato, nuvažiuoji ,o paplūdimys toks tirštasss, daug fainiau į kokią smiltynė ar Nida, na bent jau man
Taip pat, užtikau The Top 50 pictures.Tikrai yra daug gražių,didingų nuotraukų
mane labai ant jos 'traukia' šiom dienom
O pabaigai, tai tiek turiu: ko tik žmonės nesugalvoja.. :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą