2012 m. gegužės 9 d., trečiadienis

Kažkaip pastarosiomis dienomis jaučiu,kad nieko nebesuprantu:nei savęs,nei kitų-nieko.Nežinau ko noriu ar ką daryt.Vakar  jaučiaus gerų jausmų,nuostabios auros apsupta,o šiandien lyg 'death line' režimu užsukta visa dieną, bet ačiū dievui, kažkokios pakylios nuotaikos jėgų atradau paprastame vakariniame pasibėgiojime..ak, kaip patinka man bėgiot vakaraisJaučiuos tada lyg nuo viso pasaulio atsiskyrus,lyg visos problemos išnykusios ir galva lengva kaip niekada:tik aš,laukai aplink ir gera muzika!



Na, o dabar prie realaus gyvenimo grįžtant,parodysiu kelias mūsų dramos būrelio spektaklio akimirkas:






Kadangi man pačiai visada įdomu pažiurėt kaip blogeriai atrodo,tai aš trečia nuo kairės,o blondinė su rožinėm kelnėm-mano sesė!
                                

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą