2012 m. gegužės 6 d., sekmadienis

Mama-žmogus,su kuriuo aš taip dažnai pykstuos,bet juk tuo pačiu tie paprasti,kvaili pykčiai mūsų šeima ir padaro tikra šeima,nes po jų juk eina gražūs vienos kitos atsiprašymai,kad nebuvom teisios ir panašiai... Mama,mama labai ją myliu,nes tikrai niekas geriau pasauly manęs nesupranta geriau nei jijeigu reikia iš širdies pasikalbėt,kad ir kas tai bebūtų( ar paikos meilės,ar auklėtojos pasipiktinimai, ar mūsų draugių nesutarimai) visada žinau,kad mano ,Mama Rūta, bus čia pat!

                                                   Mama,žinau,kad tau ji patinka

O kaip aš ją pasveikinau? Šeštadienio vakara(nors koks ten vakara 23:00h) kai visi užmigo sugalvojau prigaminti. Pradėjau nuo pyrago,žinoma,viskas kaip tyčia barška,tarška ir pradėjau galvoti,kad mamai didesnį galvos skausmą sukelsiu,nei staigmena,tad buvo labai fun,kad vietoj to,kad tešla maišyčiau virtuvėje,maišiau ją darbo kambary ir panašiai.. Tad kai laikrodis virš orkaitės rodė kažkur puse pirmos,pradėjau daryti salotas,po jų bandžiau daryti spurgas,bet deja..viską apskaičiavau tik ne miltus,nes jų nebebuvo likę.. Viską padarius,sutvarkius virtuvę,(kuri buvo lik po karo)kažkur puse trijų atsiguliau į lovą,pamiegojus kažkur keturias valandas,visa užtinus 7h ryto atsikeliau ir vėl nupėdinau į virtuvę užkaičiau arbatinuką,padariau arbatos tada viską sudėjau ant stalo ir tada su dideliu dideliu dideliu malonumu nuėjau ir vėl užmigau grožio miego,o mano mylimiausioji labai apsidžiaugė, nes atsikėlus rado šiltą arbata ir pyragą,o aš pabudus dar nulėkiau į parduotuvė ir pabaigiau su spurgom! ye


O jei užsiminčiau apie save,tai rytoj neeilinis pirmadienis,o spektaklio premjera,gal ir nelabai vykusio,but still jauduliukas vistiek begios mano venomis!

                                                               O šita patinka man 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą